عکس ♥️ پانا با بیسکوئیت♥️
♡M¦a¦h¦i♡
۳۷
۳۳۷

♥️ پانا با بیسکوئیت♥️

۲۷ اسفند ۰۰

#میلاد_با_سعادت_حضرت_مهدی_‌(عج)_مبارکباد
#پانا_با_بیسکوئیت
حکایت وطرز تهیه♥️💐
سلطان آسمان ها

یولی اهل کشور چین است او می گوید: هیچ واژه ی برای تعریف خدا نداشتم. به همین دلیل وقتی یک دوست مسیحی برایش از خدا میگوید او به مسیحیت گرایش پیدا می کند و در کلیسا عضو گروه اجرای موسیقی میشود، کُر هم می خواند.

اما یک شب که تاکسی یولی به جای کلیسا در مقابل یک مسجد میرود و سیل جمعیت ، یولی را به داخل مسجد می برد و یولی از آن جمعیت سفید پوش تعجب می کند.

از آن شب دیگر رغبت به رفتن به کلیسا و اجرای مراسم نداشت. او از خدا می خواهد که اگر هست نشانه ای به او نشان دهد. یکسالی می گذرد یولی در جایی یک قرآن می بیند. از خواندن قرآن به شوق آمده بودم،شک نداشتم که این کسی که در قرآن حضور دارد خود اوست، از ته دل با خدا حرف می زدم و می خواستم که راهنمایی ام کند.

یکی از شب های سرد زمستان که در خوابگاه دانشگاه مشغول خواندن قرآن بودم به آیه ی«اقم الصلاة لذکری» رسیدم و نماز خواندم و از فردا مورد تمسخر قرار گرفتم.

از متلک ها و انتقادها هراسی نداشتم، به مسجد رفتم و گفتم بنویسید که من مسلمانم به سفارت ایران رفتم و نام سمیه را برای خود انتخاب کردم و با کتاب انقلاب نور رهبر ایران امام خمینی (ره) را شناختم و تصمیم گرفتم به ایران سفر کنم تا دینم را بهتر بشناسم.

روزی به مردی برخورد کردم که از گذشته ام سخنی به میان آورد تعجب کردم.

وقتی از دوران بچگی ام برایم گفت تعجبم بیشتر شد او می گفت: تو در کودکی که به آسمان نگاه می کردی و می گفتی:«ای کسی که سلطان آسمان ها هستی می خواهم با تو آشنا شوم»

بعد هم گفت:من برای هدایت مردم آمده ام تا گناه نکنند.

گفتم:شما چه کار بزرگی دارید لطفاً آدرس به من بدهید تا با شما تماس بگیرم.

گفت:من آدرس ندارم.

گفتم: میخوام باز شما را ببینم.

گفت: نمی توانی، اما من به یاریت می آیم.

او رفت و من هنوز در تعجب بودم.

به کلاس معارف، شناخت دین،احکام و قرآن می رفتم. هر چه بیشتر ائمه(ع) را می شناختم به خدا نزدیک تر می شدم.
روزی که در امام زمان(عج) و علائم ظاهری ایشان مطالعه می کردم متوجه شدم دقيقا مطابق مشخصات آن مردی است که در پکن دیده بودم.


مواد لازم :
شیر4لیوان
آرد نصف لیوان
شکر نصف لیوان
نشاسته 2قاشق غذا خوری سرپر
وانیل یک بسته
گلاب نصف لیوان
بادرنجبی نصف لیوان
کره 3قاشق غذا خوری
پودر گردو به دلخواه
موز با برش حلقه حلقه به دلخواه
بيسکوئيت پتی بور یک بسته
دارچین
طرز تهیه :
ابتدا آرد شکر نشاسته وشیر را باهم مخلوط کنید سپس روی گاز قرار دارم مدام هم بزنین هنگام هم زدن گلاب و وانیل را نیز اضافه کنید وقتی به غلظت رسید کره را اضافه کرده مخلوط کرده و خاموش میکنیم
سپس در ظرف مورد نظر یک لایه از مواد ریخته کنار می‌گذاریم بيسکوئيت هارا چیده رویش موز و دارچین وپودر گردو میریزیم لایه هارا بدین گونه ادامه داده لایه آخر بيسکوئيت نمیذارم و با موز ویا وسایل دلخواه تزئینی رویش را تزئیین میکنیم وبه مدت 3ساعت در یخچال میگذاریم
...